گونیا دیواری چیست ؟

در گذشته اکثر خانه‌ها دارای طاقچه‌های دیواری بودند و جایگاه مناسبی برای لوازم دکوری محسوب می‌شدند. بامدرن‌شدن دکوراسیون منازل، طبقات زیبا و فانتزی جایگزین طاقچه‌ها شدند. مزیت طبقات دیواری این است که در هر قسمتی از دیوار که مدنظرمان باشند، نصب می‌شوند. البته این طبقات برای اتصال به دیوار نیازمند گونیای دیواری هستند.

پایه گونیا دیواری باعث می‌شود تا انواع طبقات چوبی، ام دی اف، آلومینیومی و… به‌صورت کاملاً محکم به دیوار نصب شود؛ به‌این‌صورت که از یک طرف با دو پیچ به دیوار وصل‌شده و ازطرف‌دیگر با دو پیچ به طبقه‌ی مورد نظر شما متصل می‌شوند؛ هم‌چنین تحمل وزن‌های بالا را دارند.

گونیا دیواری و انواع آن

انواع گونیا و نگهدارنده ی طبقات

گونیای دیوار بر حسب نوع کاربرد به سه گروه مختلف تقسیم می‌شوند:

  • گونیا روکش دار
  • گونیا کابینتی
  • گونیا طبقه

گونیاهای روکش دار در جاهایی نصب می‌شود که در معرض آسیب هستند. بنابراین با روکشدارشدن ظاهری زیباتر پیدا می‌کنند.

گونیا طبقه به‌صورت طبقاتی در انباری، کتابخانه و هرجای دیگری که مد نظر شماست نصب می‌شود. گونیا طبقه به دلیل اینکه به‌عنوان طبقات تزئینی استفاده می‌شوند، دارای ظاهری بسیار زیبا و فانتزی هستند و هر کدام با توجه به شکل و نوع استفاده‌ای که دارند در استقامت‌های مختلف تولید می‌شوند. ظاهر بسیار زیبا، قابلیت تحمل وزن بالا و کیفیت عالی از مزایای این نوع گونیا است.

برای مطالعه ی مطالبی بیشتر از این دست از صفحه اینستاگرام تک صنعت یراق بازدید فرمایید .

گونیا فلزی 2 پیچ و 4 پیچ

گونیا کابینتی در دو نوع فلزی و پلاستیکی تولید می‌شود  که بصورت 2 پیچ و 4 پیچ بوده و در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ در بازار موجود است.

قیمت گونیا فلزی چقدر است؟

قیمت گونیا فلزی متغیر است. تنوع این گونیا ها در بازار بدلیل نوع فلز ، ضخامت ورق ، آبکاری یا فابریک بودن متفاوت است . در فروشگاه تک صنعت یراق می‌توانیدبهترین و مقاوم ترین نوع گونیاهای فلزی را انتخاب کنید. در فروشگاه تک صنعت یراق در کنار گونیا، سایر یراق آلات مرتبط را هم می توانید ملاحظه فرمایید .

تک صنعت یراق با سابقه ی ده ساله در عرضه ی یراق آلات اشپزخانه مرجع مناسبی برای کسب اطلاعات و خرید محصولات محسوب می‌شود. شما می‌توانید خرید خود را از طریق سایت تک صنعت یراق، تماس تلفنی و واتساپ انجام دهید. در صورت خرید اینترنتی محصول شما در اسرع وقت شما تحویل داده می‌شود.

در صورت نیاز به مشاوره، شماره‌ تماس‌های 09133612681 _  03155227379   شما را به مشاوران تک صنعت یراق وصل می‌کند. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.